sobota, 24 sierpnia 2013

OO2. Nowy Dom

Dedyk dla :  AngelikaOlimpia :**
* Violetta *
Właśnie przyszłam do domu. Olga mówi, że jak przyjdę to mam się udać do gabinetu taty. Jak powiedziała tak zrobiłam.
Tato, bo Olga mówiła, że mam tutaj przyjść. Więc jestem. - powiedziałam do taty.
Tak, Violu. Kupiłem Ci mieszkanie. - powiedział, a ja nie wiedziałam co powiedzieć. Byłam taka szczęśliwa. Nareszcie będę mieszkała sama!.
Dziękuje! Dziękuje! - powiedziałam i rzuciłam się tacie na ręce. Ej, chwilka. Przecież ja dopiero za miesiąc mam osiemnaste urodziny. - powiedziałam .
No tak. Ale jest zapisane na syna mojego kolegi, który ma już osiemnaście lat. - powiedział.
Ale ja będę mieszkała sama, tak ? - zapytałam upewniając się.
No... Nie. Będziesz mieszkała z nim. - powiedział i spuścił głowę.
Co ? - spytałam smutno. Ale ile on ma lat ? - zapytałam. Jak ma na imię ? - zadałam kolejne pytanie.
Ma osiemnaście lat. I ma na imię Leon. - odpowiedział.
O tak jak kuzyn Fran. - pomyślałam. Nie to nie może być on. Przecież on chyba nie jest stąd. Chyba...-  dodałam również w myślach.
Myślę, że się polubicie. - powiedział.
Ja też. - odpowiedziałam. A na jakiej to ulicy ? - zapytałam
Na Dobrej 6 - powiedział.
Aha. Pójdę się tam przejść. - powiedziałam.
Okey. To jest tam obok tego sklepu z... - nie usłyszałam dalej bo wyszłam.
Gdy byłam już przy moim nowym domu zobaczyłam Leona.
Co on tutaj robi ? - myślałam. Nie. Nie. To nie może być on. - przekonywałam się w myślach.
Gdy już do niego doszłam  przekonałam się że niestety to on zapytałam się :
Co ty tutaj robisz ? - wskazałam na budynek w którym będę mieszkała.
Będę tutaj mieszkał. - odpowiedział.
Nie. Ja tutaj będę mieszkać - powiedziałam spokojnie.
Nie. Czekaj, ty jesteś Violetta ? Violetta Castillo ? - zapytał.
Tak. A ty jesteś Leon ? - zapytałam .
No tak mi się wydaje. Czekaj zadzwonię do taty. - powiedział.
Okey. Ja też zadzwonię. - odeszłam trochę i zadzwoniłam.
V - Tato, ja tego Leona to znam. To kuzyn Fran.
G - Tak ?! To świetnie ! Ciesze się !
V - Ale z czego ? Dopiero się dzisiaj poznaliśmy ! I ja wiem tylko to, że ma na imię Leon !
G - To Leon Verdas. Violetta, ja już ten dom kupiłem. Jak już wiesz mamy mały kryzys. Nie możesz się teraz na to nie zgodzić.
V - Ale tato...
G - Nie ma mowy. Masz już tam wszystkie swoje rzeczy.  Paa.
Jak ja go nienawidzę. - pomyślałam i podeszłam do Leona który już dawno zakończył swoją rozmowę z ojcem.
I co ? - zapytał.
No tak jakby wyrzucił mnie z domu i zabronił wracać i że mam już tu wszystkie rzeczy.. - powiedziałam w skrócie zła na mojego ojca. A tobie co powiedzieli ? -zapytałam.
To samo co tobie. - powiedział, chyba też był zły na rodziców, ale się uśmiechnął.
Co się tak śmiejesz ? - spytałam podejrzliwie.
Nie, nic. Odprowadzić Cię ? - zapytał.
Pod drzwi ? - zaśmiałam się.
No. A co będzie jak wyrąbiesz ? I upadniesz ? - zapytał a ja zaczęłam się głośno śmiać.
Nic się nie stanie - powiedziałam i podążyłam w stronę drzwi wejściowych mojego, a raczej naszego nowego domu.
Gdy doszłam do drzwi powiedziałam :
I co zaskoczony ? Nic mi się nie stało ! - powiedziałam ze śmiechem.
Dobra. Nie gadaj tylko pokazuj środek MOJEGO domu. - powiedział z naciskiem na " MOJEGO ".
Jakiego twojego ? Jedyne co będzie tu twojego to twój pokój. - powiedziałam i otworzyłam drzwi. Zaskoczyło mnie. Salon był przecudnie urządzony. Każdy dodatek pasował tu idealnie.
Łał... - powiedział Leon który był za mną.
Gdy już obejrzałam wszystko poszłam do kuchni . A ten głupek Leon poszedł za mną. Kuchnia była piękna. Wyglądała tak :
Łał. - tym razem ja to powiedziałam.
No. - odpowiedział mi.
Idę do mojej sypialni. - powiedziałam i weszłam po schodach, aby wejść do swojego pokoju. Zdziwiłam się ponieważ przejrzałam wszystkie pokoje jakie były na górze i było ich pięć więc trochę się zdziwiłam. Były 2 łazienki. I 2 pokoje dla dziecka. Nie wiem po co te pokoje dla dzieci. Zobaczyłam spośród pięciu pokojów tylko jedną sypialnie która wyglądała tak :
Usiadłam na łóżku. Po chwili do pokoju wparował zdenerwowany Leon.
Śpisz w salonie. - powiedziałam obojętnie.
Chyba ty. - odpowiedział i usiadł obok mnie.
To, co robimy ? - zapytałam największego debila świata.
Może te całą waszą dziecinną imprezę przenieść by tutaj ? - zaproponował.
Ej! No dobra... - powiedziałam. Ale znając takich debilów jak ty... Co ty będziesz z tego miał ? - dodałam.
Nic. - powiedział a ja spojrzałam na niego podejrzliwie. Bo wiesz... Podoba mi się taka jedna dziewczyna... - dodał ja się uśmiechnęłam a w duchu miałam ochotę się popłakać.
Która ? - zapytałam ciekawsko.
Nie powiem - powiedział i wyszedł.
Bardzo mnie zasmuciło, że Leon jest zakochany w jakiejś z moich przyjaciółek. Ale co mam zrobić. Dopiero dzisiaj go poznałam, a już smutam, że się w kim zakochał.


---
I jest drugi rozdział. Mi się wydaje, że jest nawet nawet. A wam ?  
Jak wam się podoba mieszkanie Vilu i Leona ? A tak wgl. to łazienka 1   i łazienka 2 :D 
Macie jakieś wskazówki do mnie ? Piszcie w kom ! Na pewno mi się to przyda :)
W następnym rozdziale dedyk będzie dla tej osoby która doda najdłuższy komentarz  :D
I pamiętajcie :
CZYTASZ=KOMENTUJESZ




10 komentarzy:

  1. BOSKO KOCHANA!
    Już nie mogę się doczekać kiedy dodasz następny!
    Mnie ten rozdział bardzo przypadł do gustu :)

    V.<33
    P.S.
    A teraz mały spamik:
    DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ DODAJ ROZDZIAŁ

    <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Słit *-*. Ey Masz gg?. Jak tak to daj numer to z tb popisała bym. Zapraszam do mnie. : ))
    ~Dream

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny! ;)
    Dziękuję za dedyk :**
    Może teraz też mi się uda :D
    To zaczynam:
    Bardzo się ucieszyłam, jak przeczytałam, że German kupił Violetcie mieszkanie i do tego będzie mieszkała z Leonem... Awww!
    Skaczę z radości !!!
    Mieszkanie przyszłej Leonetty jest boskie. Bardzo mi się podoba! A najbardziej podoba mi się, że... mają JEDNĄ sypialnię!!! Na pewno Leon będzie spał na kanapie, ale i tak się cieszę.
    Tylko niech Leoś jej powie, że to w niej się zakochał! Bo będę smutać, jak Violetta.
    To jak się przekomarzają jest po prostu cuuuuuuuuuuuuudneeeee! Ach ta miłość... Awww!!! Sweet!
    Nie mogę się doczekać nexta!
    Będzie jeszcze dzisiaj? Prooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooszę!
    A jak nie dzisiaj, to kiedy? Oby DZISIAJ!!!
    Błaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagaaaaaaaaaaaam!
    Tak swoją drogą, to bardzo podoba mi się szablon bloga ;D
    Dodaj dzisiaj następny rozdział! Proszę! Wszyscy będziemy bardzo szczęśliwi ;DD

    Może teraz trochę spamu? Może być?
    Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział! Chcę następny rozdział!
    P R O S Z Ę ! ! !
    BARDZO CHCĘ DZISIAJ NASTĘPNY ROZDZIAŁ!!!

    Taka długość komentarza wystarczy?
    Mam nadzieję! <3
    Świetny blog!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog ;)
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :** .Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. BOSKI <3333
    Czekam na next kochana i oby tak dalej :*
    F.L

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Versatile blogger awards ! Gratki :**

    OdpowiedzUsuń
  8. rozdział cudny<3 kiedy będzie następny?;*

    OdpowiedzUsuń